MDK, 1997 yılından itibaren makinacılık alanında endüstriyel makina otomasyon & hatları olarak, kalıpçılık alanında ise ağırlıklı olarak otomotiv sanayiine çözümler sunmaktadır. Önümüzdeki dönemde bu iş başarılarının üstüne sahip olduğu müşteri memnuniyeti know-how ını müşterilerimizin ihtiyaclarını karşılamaya çalışmaktadır.
Bunların da dışına çıkarak gizli maliyeti oluşturan, ürün sonucu ile ilgili olan hassasiyet, üretimde sürekli nominalitede kalabilme, kolay bakım yapılabilirlik, çevrim zamanı gibi teknik konularını dışında gizli maliyeti oluşturan ürünün hurdası, kaliteli servis imkanı, müşteriye doğru kaliteli geri dönüş şekli ve süresi, müşterinin ürünü ile ilgili tecrübe gibi müşteriyi iyi algılayabilme, kısacası MÜŞTERİYİ DAHA İYİ ANLAYABİLMEYİ ve MÜŞTERİNİN ÜRÜNÜNE DOKUNABİLMEYİ sağlayabilmek için kullanmayı hedeflemektedir.
Bu amaçla, bugüne kadar elde ettiğimiz yetkinliklerimizi kullanarak buna ulaşmak temel stratejik yaklaşımızdır. MDK nın 2015 stratejisi önümüzdeki zaman zarfındaki iş yapış şeklimizi buna göre şekillendirmek ve yıllar sonra geldiğimiz noktada durup kendimizi konumlandırmaktır.
Dolayısıyla VİZYONUumuz, şirketin konumlandırılması, bunun müşteriye anlatılması ve bu şekilde müşteriyi ve müşterinin işini daha da iyi anlayarak müşteriye bir adım daha yaklaşmak ve rekabetçi pazardan çıkarak daha faydalı olabileceğimiz ÜST pazarda kazan-kazan prensibi ile yer alabilmektir.
Misyonumuz ise bu hedefe ulaşabilmek için çözümlerimizi konumlandırmaya göre farklılaştırmak iş alanlarımızı yalınlaştırarak yeni sinerjiler elde etmek ve buna bağlı alt şirket hedeflerini şekillendirmektir.
Bu konumlandırma çalışmalarının rehberliğinde iş alanlarımızı ve yetkinliklerimizi segmente ederek müşterilerimize daha net mesajlar vereceğimizi ve faydalı olacağımızı öngörüyoruz.
MDK nin çözüm segmentleri ;